http://amanddahe.blogg.se/

Every rose has it's thornes

Publicerad 2017-01-06 22:19:23 i Allmänt,

Nyår blev lugnt för min del, gjorde langos hade filmmarathon och myste med Bella 👍🏻


J köpte ny tv så hjälpte till att möblera om och ställa iordning allting, 65 tum kan ju inte stå varsomhelst.. Det blev iaf jättebra, så vi har sett en massa på Gåsmamman 🐣

Annars har jag jobbat hela veckan, gått intro hos en till brukare och hjälpt till på studion, tagit hand om kunder, städat, steriliserat och lärt mig plocka fram för piercing och tagit skötselråd. Jättekul med nåt annat som händer ☺️
Bella löper och är allmänt konstig, stackarn :( hon fick en ny vinterjacka idag också, kikade runt på arken zoo i blge och hittade en jag gillade men fanns inte i hennes storlek.. Butikspersonalen ringde till Falun och där fanns en i Bella storlek kvar så J (världens bästa) körde oss dit så vi kunde köpa den, sitter som ett smäck 👍🏻 till skillnad från tidigare jackor som hon haft.

Idag åt J och jag på Coco Thai och sen var vi förbi svärmor en sväng innan Evelina kom och lämnade Bella ❤️ = bra dag, bra vecka egentligen 👍🏻


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela