http://amanddahe.blogg.se/

Wit beyond measure is man's greatest treasure

Publicerad 2017-04-18 18:21:38 i Allmänt,

Då var påsken över, det blev käk i Fagersta på långfredagen, jobbade dygn påskafton och igår var syster och hennes kille här, blev bjudna på pizza.. unnade mig faktiskt en liten ;) annars har det gått bra med mat och promenader 👍🏻 

Kläder känns lösare så nåt har ju hänt, inte vägt mig än på ett tag så är lite nervös..

jag trodde att jag skulle sakna choklad mest men sitter och typ fantiserar om baguetter och pasta 🤤 det finns ju många goda kalorisnålare alternativ, gjorde sockerfria chokladbollar förra veckan och dom blev helt ok, en mums mums här och där har det blivit och många jordgubbar  👍🏻


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela