http://amanddahe.blogg.se/

Keep ya head up

Publicerad 2017-04-20 20:05:28 i Allmänt,

I början med Lifesum var det såå svårt, men nu har det börjat bli en vana, lika med promenader.. 

Jag sover bättre, vaknar mer utvilad och är allmänt piggare. Sötsuget har minskat jättemycket! Förut var det extremt sug varje dag men nu har jag ätit en liten bit choklad i veckan typ och det räcker- 😁

Var med J igår, soffmys och storhandling. Underbart ❤
Provade vegetarisk sushi för första gången igår! Kul att äta men det enda jag tyckte var gott var avokadorullen 😋 
Sen på kvällen gjorde jag matTinas bröd med gräslökssmör som smälte på det varma brödet 🤤 så åt vi lite jordgubbar till 👍🏻👍🏻


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela