http://amanddahe.blogg.se/

161116

Publicerad 2016-11-16 16:28:31 i Allmänt,

Johnny svarar på frågor om mig 😋

Vad säger jag oftast till dig?
J - I lööve youu

Vad gör mig glad?
J - mat.

Vad gör mig ledsen?
J - Om nån säger nåt dumt om Bella, krig och när afroamerikaner gråter.

Hur får jag dig att skratta?
J - när du säger ogenomtänkta (korkade) saker.

Vad är min favoritsysselsättning?
J - äta och vara med Bella.

Vad är jag jättebra på?
J - massor.. Laga mat, du är absolut bäst på att älska mig! Och att vara den du är.

Vad är jag inte så bra på?
J - Svampstuvning! Den var giftig..

Vad jobbar jag med?
J - torka rumpor....

Vilken är min favoriträtt?
J - langos!

Varför är du stolt över mig?
J - för att du är ärlig, du är inte rädd för att stå för vad du tycker och tänker.


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela